• P 
  • P 
  • Konzultant pomoci řidičům, administrativa 

Konzultant pomoci řidičům, administrativa

Zaměstnavatel: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
28. října 3348

1. kontakt e-mailem: petra.zemanova@axa-assistance.cz

Jaká bude náplň Tvé práce?
- budeš pracovat na směny 24/7 dnů v týdnu všech 365 dní v roce (ranní, odpolední a noční cca 3x do měsíce) a pomáhat lidem v nesnázích v ČR i kdekoliv na světě
- budeš přijímat hovory a řešit případy týkající se závad na vozidlech, vytopených bytů, zabouchnutých dveří a jiné
- budeš zpracovávat administrativu (e-mailovou a telefonickou komunikaci)
- budeš plnit stanovené cíle (ne však prodejní cíle - u nás klademe důraz na kvalitu hovorů, správnost zapisovaných údajů a spokojenost zákazníků)
- budeš komunikovat s dalšími odděleními ve společnosti a také s našimi externími partnery

A jakého nového parťáka hledáme? Takového který:
- má maturitní vysvědčení
- má dobrou znalost anglického jazyka a nebojí se mluvit
- umí stanovovat priority a dobře si organizovat čas
- rád/a pomáhá lidem řešit jejich problémy
- rád/a komunikuje s lidmi
- se umí rozhodovat
- umí pracovat na PC
- rád/a pracuje v týmu

Výhodou budou Tvoje zkušenosti v komunikaci se zákazníky (obsluha nebo poskytování služeb zákazníkům, zákaznické centrum, zákaznický servis, atd.).

Jaké benefity Ti nabídneme?
- Nástupní fixní mzdu 27 000 Kč hrubého měsíčně
- Pravidelné kvartální finanční odměny ve výši až 10% z měsíční mzdy
- 25 dní dovolené
- Navýšené příplatky za práci o víkendu a na nočních směnách
- Stravenky v hodnotě 150 Kč již od prvního. dne a stravování v blízkosti společnosti
- Home Office 3 dny v týdnu (po zaučení) včetně technického vybavení pro Tvou domácí kancelář (notebook, monitor, dokovací stanice...)
- Příspěvek z

odpovědět
Konzultant pomoci řidičům, administrativa
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj